Ü
Üye silindi 20387
Guest
Yaklaşık bir haftadır kuşum ara ara vik vik diye bir ses çıkarıyordu ilk başlarda nedenini bilemedim geçtiğimiz 4 gündür ise kuşun kuyruğu sürekli olarak aşağı yukarı hareket ediyor. Elime alıp bıraktığımda nefes nefese kalıyor. Durduğu yerde ise midesi kalkıyor resmen ağzına su geliyorda yutuyor gibi yapıyor. Kuşu yine elime alıp elim göğüs bölgesine doğru deyince hemen içinden su sesi geliyor ve ağzına bir şey gelmiş gibi geri yutuyor. 2 gündür dışkısı azaldı sanki kabızlık gibi bir durumda olmaya başladı. Demin su içerken boğuluyordu elime aldım hemen boğazını ovalamaya başladım ben olmasam belki o an ölürdü. Lütfen yardım edin kuşumu nasıl tedavi edeceğim doksimis almayı düşünüyorum doğru mudur? Sizlerin önerisi nedir? Buraya kuşun video linklerini bırakıyorum
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com
- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.
youtube.com
- YouTube
youtube.com